Az oldal használata
Az oldalon bármely magánszemély vagy vállalkozás adhat le rendelést. Azonban házhoz szállítani csak magyarországi címre áll módunkban.
Az oldalon többféle módon kereshet, vagy böngészhet a termékek között.
A rendelés menetének folyamata megegyezik az összes többi webáruházban használttal, vagyis:
Köszönjük megrendelését! A sikeres rendelésről a webáruház tájékoztatja, valamint a regisztrációkor megadott email címre egy visszaigazolást is küld. |
Amennyiben megfelelően adta le rendelését, a rendelés befejezésekor rendszerünk tájékoztatja Önt ennek sikerességéről. Ha nem látott ilyen képet, akkor nem sikerült megrendelnie amit szeretett volna.
Továbbá rendszerünk pár percen belül egy visszaigazoló emailt is küld a rendelés adatairól Önnek, mely tartalmazza a rendelés sorszámát is.
Nem, a megrendelést minden esetben a weboldalon keresztül kell leadni. A megrendeléseket futárszolgálattal teljesítjük. Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.
Szállítás
A rendelések csomagolásakor külön e-mailben értesítjük a szállítás napjával kapcsolatban, ezt várja meg.
Minden termék adatlapján megtalálható, hogy az adott termék van-e raktáron, vagy nincs. Amennyiben az összes megrendelt termék van raktáron, a szállítási/átvételi idő 2-3 munkanap. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amelyik nincs raktáron, mindig a legnagyobb szállítási időt kell figyelembe venni, vagyis maximálisan 2-3 hetet.
A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállít, ezért olyan címet kérünk megadni (munkahelyi is akár), ahol ebben az időintervallumban át tudja venni a csomagot.
Fizetés
Futárszolgálat
esetén:
- készpénzben: Az áru ellenértéke a
termék(ek) Ön által megjelölt címre való leszállításakor a futárnak
fizetendő. A szállítás díjáról a megrendelés során ill. a
visszaigazolásában tájékoztatjuk.
- bankkártyával: Az áru ellenértékét és az
esetleges szállítási költséget megrendeléskor, az OTP felületén keresztül
bankkártyával, a megrendelés lezárásakor egyenlíti ki.
Igen, webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Funkciók, lehetőségek
Gyűjtse a pontokat, hűségét értékeljük!
Minden regisztrált ügyfelünk automatikusan részt vesz a törzsvásárlói programban, melyben minden lebonyolított vásárlás után hűségpontokat írunk jóvá felhasználói fiókjában a megrendelt temékek alapján.
Minden termék adatlapján a felső érték megmutatja, hogy a termék megvásárlása esetén mennyi hűségpontot írunk jóvá fiókjában. Az alsó érték "Ár hűségpontokban" azt mutatja, hogy a terméket mennyi hűségpontért tudja megvásárolni.
Az aktuális hűségpont-egyenlegéről és történetéről bejelentkezés után adatlapján a Hűségpontok menüpontban tájékozódhat.
Felhasználás
A meglévő hűségpontjait bármikor felhasználhatja részben, vagy egészben. A hűségpontok csak termékek vásárlására fordíthatóak, ha házhoz szállítással kéri a terméket, a szállítási díjat minden esetben ki kell fizetni. A mindenkor érvényes ingyenes szállításra vonatkozó feltételek itt is alkalmazásra kerülnek, vagyis ha rendelésének összértéke eléri a 20.000 Ft-ot (melyet akár teljes egészében hűségponttal fizethet), akkor a szállítás ez esetben ingyenesen történik.
A hűségpontokat felhasználni bejelentkezett állapotban, a kosárban lehet. A kosárban az oldal alján szerepel a HŰSÉGPONTOK BEVÁLTÁSA és KUPONKÓD cím szürke sáv, mely kattintásra kinyílik és elérhetővé válik a pontbeváltó mező.
(amennyiben a hűségpont sáv egyáltalán nem jelenik meg, akkor kérem előbb jelentkezzen be fiókjába)
A "Hűségpont beváltása (Rendelkezésre áll: 100000 pont)" azt mutatja, hogy Önnek jelenleg mennyi felhasználható hűségpontja van.
A szövegmezőben szereplő "A kosár értéke 9490 pont" azt mutatja meg, hogy a kosárban lévő termékek teljes egészében hűségpontokkal történő finanszírozásához mennyi pont szükséges.
A mezőbe a felhasználni hívánt pontok számát beírva, majd a sárga PONTOK BEVÁLTÁSA gombra kattintva a rendszer levonja a pontok értékét a fizetendő összegből.
A hűségpontok jóváírását kollégáink véglegesítik manuálisan a rendelés sikeres lezártát követően maximum 10 munkanapon belül, melyről a rendszer egy automatikus emailt küld Önnek.
Minden regisztrált felhasználónk tudja használni a KÍVÁNSÁGLISTA funkciót. Belépés után, ha tetszik Önnek egy termék, de még nem szeretné megvásárolni, akkor kívánságlistához adhatja. Így később mikor rendelni szeretné, nem kell ismét megkeresni, csupán a kívánságlistából hozzá kell adnia.
A kívánságlistát a felhasználói fiókjából a KÍVÁNSÁGLISTÁM menüpontban, vagy pedig az oldal felső menüjéből érheti el.
Abban az esetben, ha több hasonló termék közül nem tudja eldönteni, hogy melyiket szeretné megvenni, akkor adott a lehetőség, hogy a termékeket egymás mellett, táblázatos módban összehasonlítsa. Ehhez minden összehasonlítani kívánt terméket hozzá kell adni az összehasonlításhoz, majd a legutolsó termék hozzáadása után a megjelenő linkre kattintva tekintheti meg a hozzáadott termékek főbb jellemzőit, mint például ár, méretek, stb.
Az úgynevezett címkék a keresést könnyítik meg a rendszerben. Általában termék fajtáját, vagy felhasználási területét és a termékre jellemző kulcsszavakat rögzítjük címkeként, így mikor Ön rákeres a keresőben például a "fagyasztás"-ra, akkor minden termékünk - aminek köze van a fagyasztáshoz - listázásra kerül.
Minden termék adatlapján talál felül címkéket, melyek kattintható linkként is funkcionálnak, így könnyen rákereshet azokra a termékekre, amiket ugyanaz a kulcsszó jellemez.
Már regisztrált felhasználóként lehetősége van minden adatát módosítani. Ehhez kérjük jelentkezzen be és a FIÓKOM menüpontban hajtsa végre a kívánt módosítást!
Tupperware
Tupperware garanciális felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak. A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése alapján a Disztribútor a kormányrendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre minimálisan 1 éves garanciát (jótállást) vállal minden olyan esetben, amennyiben a gyártó vagy a Disztribútor a termékhez mellékelt tájékoztatóban nem vállalt ennél hosszabb garanciát. A Disztribútor az általa értékesített termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított szavatossági, illetve garanciális (jótállási) feltételeket biztosít, amely termékenként különbözhet.
A Tupperware a kiválasztott termék adatlapján feltünteti a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól a vásárló részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat. A Tupperware Garancia kizárólag abban az esetben érvényes, amennyiben a vásárló a termékhez csatolt használati útmutató előírásai alapján használja és tarja karban a terméket.
A jótállási idő (garancia) a termék átvételétől kezdődik meg.
Garanciális csere során a színváltozás jogát fenntartjuk. Azokra a Tupperware termékekre, amelyek nem kifejezetten mikrózáshoz készültek (pl. Mikrós rizsfőző, Mikrós tésztafőző, szilikon termékek, UltraPro-k, polytupperek, MikroGourmet) és ezek a mikrohullámú sütőben történő használat során károsodtak nem vonatkozik a garancia.
Nem vonatkozik a garancia továbbá:
- a leesésből, helytelen tárolásból adódó törésre,
repedésre
- éles tárggyal való karcolásra, vágási sérülésre (pl.
szilikon formák esetében)
- túlhevülésből eredő sérülésekre (pl. UltraPro)
- a helytelen tisztításból eredő karcolásokra, súrolási
nyomokra
- elszíneződésekre
- fémedények és kések esetében a rozsdamentes acél elszíneződésére,
foltok kialakulására
- olyan kopásra, színelváltozásra, amely a termék
használatát nem befolyásolja
- anyaghiba, vagy gyártási hiba esetén
- a termék eltört az eredeti csomagolásában
- a termék anyaga hámlik
- a termék anyaga elfáradt vagy gyengül
Amennyiben a terméket cégünktől vásárolta kérjük adja meg nevét, a számla sorszámát vagy megrendelésének azonosítószámát, amennyiben tudja. A garanciális igényt csak abban az esetben tudjuk felvenni, amikor a terméket behozta, visszaküldte hozzánk. Ennek esetleges költsége Önt terheli. Amennyiben nem budapesti, kérjük, hogy a sérülés először fotózza le és küldje el részünkre az info@tupperdiszkont.hu címre, a sérülés körülményeinek megadásával.
Minden esetben jegyzőkönyvezzük a sérülést és értesítjük a bevizsgálás eredményéről.
Mindaddig lehet rendelni, amíg az alaptermék a katalógusban szerepel. Kellékrendelés esetén a színváltozás jogát fenntartjuk. A kellékrendelés hosszabb időt vesz igénybe, általában 30 napos szállítási idővel tudjuk a rendeléseket teljesíteni.
Kellékek rendelésével kapcsolatban kérjük keressen fel minket az info@tupperdiszkont.hu email címen!
Hibák, problémák
Minden sikeres megrendelésről rendszerünk visszaigazoló emailt küld. A visszaigazoló üzenetek általában 1-2 percen belül, nagyon ritka esetben akár egy órával később is érkezhetnek. Amennyiben Ön ezt egy óra múlva sem kapta meg,
- bizonyosodjon meg róla, hogy helyes email címmel regisztrált
- ellenőrizze a levelezője SPAM / LEVÉLSZEMÉT mappáját
- levelezőjében próbáljon rákeresni a "KonyhaiEszközök.hu - Rendelés" kifejezésre
Ha így sem találja, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Kiegészítés: A Citromail-es szolgáltatóhoz az esetek nagy részében nem érkezik meg semmilyen levelünk
Először is kérjük ellenőrizze, hogy visszaigazoltuk-e Önnek a szállítás napját! Amennyiben a megjelölt napon nem kapta meg a terméket, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
A visszaigazoló emailben található rendelés sorszáma meggyorsítja a telefonos ügyintézést.
Kérjük lehetőség szerint a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét.
Amennyiben erre nem volt lehetősége és mégis sérült terméket talál a csomagban kérjük készítsen róla több fényképet és vegye fel velünk a kapcsolatot. A terméket igyekszünk a lehetőségekhez képest gyorsan cserélni. Amennyiben a csere nem megoldható, a termék vételára visszafizetésre kerül.
Jogában áll visszamondani a megrendelést legkésőbb a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül (az átvétel napja nem számít bele) indoklás nélkül, abban az esetben is, ha a megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát írásban vagy az oldalon található Elállási szándéknyilatkozat kitöltésével és az info@tupperdiszkont.hu címre való visszaküldéssel, vagy egyértelműen megfogalmazott e-mail, levél, vagy fax formájában kell cégünk felé jelezni. Cégünk ilyen esetben a vételárat a postaköltség, a szállítási költség kivételével a visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megrendelő részére a kívánt módon (átutalással, postai úton) visszafizetni köteles. A visszáruhoz szükséges egyéb költségeket (postaköltség, szállítási költség) megrendelő fizeti. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállási szándék beérezését minden esetben írásban igazoljuk vissza. Amennyiben vevő eláll a szerződéstél, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak átadni.